.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نگرانی از گسترش تبليغات وهابيت در روستاهاي چالوس
رئيس فرهنگ و ارشاد چالوس گسترش تبليغات فرقه وهابيت در روستاهاي چالوس را نگران‌كننده اعلام كرد.
 نگرانی از گسترش تبليغات وهابيت در روستاهاي چالوس

رئيس فرهنگ و ارشاد چالوس گسترش تبليغات فرقه وهابيت در روستاهاي چالوس را نگران‌كننده اعلام كرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، محمد شريفي صبح امروز در جلسه شوراي اداري شهرستان چالوس اظهار داشت: نيازمند كارهاي فرهنگي گسترده در سطح شهرستان چالوس هستيم.
وي بيان داشت: بودجه 18 ميليون توماني فرهنگ و ارشاد چالوس با بودجه ديگر شهرستان‌ها برابري مي‌كند در صورتي كه امور فرهنگي كه بايد در چالوس اجرايي شود تا جلوي هجمه‌هاي مختلف مذهبي و فرهنگي را بگيرد چند‌ برابر ديگر استان‌ها است.
شريفي ادامه داد: بايد مديريت فرهنگي در شهرستان به وجود بيايد و نيازسنجي شهرستاني براي برگزاري برنامه‌ها و مراسم‌ها اتفاق بيفتد.
وي يكي از دغدغه‌هاي امروز شهرستان را عفاف و حجاب عنوان و اضافه كرد: براي برپايي نمايشگاه مد و حجاب در شهرستان تلاش شود تا با الگوبرداري صحيح بتوان فرهنگ عفاف و حجاب را در جامعه نهاديه كنيم.
رئيس فرهنگ و ارشاد اسلامي چالوس همچنين تصريح كرد: در چند ماه اخير برنامه‌هاي بسياري در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان چالوس اجرايي شده است كه برگزاري نخستين دوره تخصصي تئاتر، نمايشگاه خياباني آرزوهاي من، برگزاري كنسرت شهرستاني، همايش كشوري شعر علوي، همايش دختران آفتاب با حضور رنجبرراد، همايش ولايت و غدير با حضور حجت الاسلام پناهيان، همايش خانواده و تربيت ديني با حضور سيما فردوسي و در حال حاضر نيز ويژه برنامه سخنراني‌هاي ماه صفر با حضور سخنرانان به‌نام كشور از جمله آن بوده است.
وي با اشاره به اينكه در دور سوم سفرهاي استاني رئيس جمهور به مازندران 74 ميليارد تومان اعتبار در بخش فرهنگي جذب شده است، خاطرنشان كرد: در اين مورد و از اين اعتبارات چيزي براي غرب مازندران منظور نشده است كه نيازمند توجه و رسيدگي است.
در ادامه امام جمعه چالوس نيز با اشاره به درپيش بودن اربعين حسيني آن را تكميل كننده پيام رساني عاشورا عنوان كرد.
حجت الاسلام محمد‌مهدي راشدي همچنين به دهه فجر انقلاب اسلامي اشاره داشت و افزود: بايد زحمات و خدمات انقلاب به مردم ابلاغ شود.
وي عنوان داشت: بايد برنامه‌هاي دهه فجر امسال پرشكوه‌تر از سال‌هاي گذشته اجرايي شده تا در نهايت در روز22 بهمن شاهد حضور پرشكوه مردم در راهپيمايي باشيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.